jak přežít vánoce a nepřibrat

Jak přežít Vánoce a NEPŘIBRAT?

Stáhněte si již 3 vydání našeho e-booku, aktualizovaného právě pro rok 2017. Právě nyní je období, kdy řešíme otázku, kolik o Vánocích přibereme. Proto jsme pro Vás připravili několik jednoduchých rad a doporučení, které Vám pomohou a navíc, jako dárek od nás obdržíte dárkový poukaz – čtěte e-book až do konce a uvidíte :-)

 

Kliknutím na obrázek níže se otevře celý ebook nebo si jej stáhněte rovnou ve formátu PDF zde.

 

jak přežít vánoce a nepřibrat

zeptej se mě jak

MŮJ PŘÍBĚH

Protože jsem ušla kus cesty s viditelnými výsledky, došlo mi, že je načase, abych Vám ukázala, jakou cestou jsem se vydala. Proto jsem sepsala svůj příběh do e-booku, který Vám ZDE pro inspiraci zanechávám ke stažení.

Vaše Alena Strouhalová

Kompletní ebook ke stažení ZDE (PDF)

MŮJ PŘÍBĚH: Otázky a odpovědi – Aktualizované vydání 2017

Chtěla bych podpořit tímto e-bookem všechny, kteří chtějí ve svém životě udělat  změnu sami se sebou, cítit se ve svém těle lépe a být krásnější. Připravila jsem pro vás soupis těch nejčastějších otázek a odpovědi na ně.Pokud byste si přály vědět další podrobnější informace, napište mi nebo zavolejte. Ráda vám vše zodpovím. Přeji pěkné čtení a děkuji za ohlasy! Vaše Alena Horová  

Co Vás vedlo k rozhodnutí?

Byla to to hlavně fotografie z roku 2011, kdy mě kamarádka vyfotila na jedné akci a já  s hrůzou koukala na obézní starou osobu.

 

K tomu, přece nedošlo hned, jak jste se k tomu dopracovala?

Po rozvodu jsem s dcerou zůstala sama. Pořád nějaké výdaje a úspory žádné. Přesto jsem se rozhodla začít podnikat a za poslední peníze si otevřela masážní studio. Zpočátku to docela šlo, ale po čase, kdy jsem měla úraz kotníku, jsem v podstatě půl roku zůstala skoro bez příjmů. Nedostatek pohybu, nezdravá životospráva a značný stres mě přivedli až k váze 114 kg.

Nenáviděla jsem pohled do zrcadla, nerada jsem chodila nakupovat a celkově jsem se vůbec necítila dobře.

alena původní

Jak jste po dobu Vaší proměny jedla?

Nejprve jsem se vydala cestou konzultace s výživovou poradkyní, na základě které jsem od ní dostala stravovací plán. Jsem akční člověk a tak se mi stává, že často bojuji s časem a předepsané jídlo v přesně naváženém množství je pro mě problém. Nicméně, postupně jsem se dopracovala k tomu, že jím 4 – 5x denně.

A co jíte dnes? Jaká je skladba Vašeho jídelníčku?

Skladba potravy musí být pestrá. Zamilovala jsem si odlehčená jídla. Maso volím kuřecí, krůtí, pak ryby nebo klidně vepřové, ale libové,  např. kýtu nebo kotletu. Jako přílohy střídám celozrnný kuskus, bulgur, rýži nebo brambory. A nesmíme zapomenout na zeleninu – spoustu zeleniny,  zeleninové a luštěninové saláty všech možných variací, podle toho, co lednice dá…

strava hubnutí proměna zelenina

Jak to bylo s krabičkami, o kterých jste se zmínila?

Ještě dnes mám v živé paměti ten hrozný pocit hladu, který jsem z nich měla a i podle výživové poradkyně pro mě nebyly vhodnou volbou, protože mají velmi nízkou výživovou hodnotu. Ale POZOR! Výživových kraviček existuje více druhů.

Dnes používám výživově plnohodnotné FÍHA krabičky a jsem spokojená.

 

Zmiňovala jste nějaké výživové doplňky, o které se jedná…?

Zkoušela jsem produkty různých výrobců, ale ty, které mi opravdu pomohly, byly zaměřeny na epigenetiku  bazálního metabolismu. Jedná se o 3 měsíční program, který jedu už poněkolikáté. A výsledek po prvním vyzkoušení? Mínus 10 cm přes břicho, úbytek na váze krásných 9 kg a hlavně, cítím se vitální a plná energie!

Mám i jiné produkdy a doplňky, nechci tady však uvádět konkrétní názvy. Máte-li zájem, nebojte se zeptat, ráda všem odpovím :-)

alena dovolená itálie

Jaké cvičební stroje byste po zkušenostech doporučila?

Na cvičení jsem od přírody líný člověk a tak jsem si říkala, že pokud už něco budu dělat, ať se co nejméně nadřu. Nejdřív jsem objevila Body-styling – elektrický stimulátor svalů. To je taková chytrá mašinka, co prakticky cvičí za vás :-) Ten pěkně zpevnil a posílil svalstvo (tedy to co tam ještě zůstalo..).

Pak jsem přidala Body-space.  To je přístroj, ve kterém ležíte na zádech a vleže šlapete na kole, přičemž na vás působí přetlak a infrazáření, takže urychluje spalování podkožního tuku a odvádí lymfu. Krásně zeštíhlely nohy a boky. Při frekvenci cvičení 3x týdně jsem měla dalších 8kg dole, nemluvě o skvělé kondici, kterou jsem cvičením získala.

body-space
fitness pro ženy třebíč

při cvičení v mém fitness studiu pro ženy (www.allness-fitness.cz)


Prozradíte nám, jaké „zázračné přístroje“ jste používala k omlazení, o kterých píšete?

Ženám, které mají větší váhový úbytek, často zůstane „viset“ kůže, protože objem zmizel, ale kůže (hlavně jsme-li zralejší dámy), se tak rychle nestáhne. A to se stalo mě. Všechno bylo jak mávátka: paže, břicho, stehna i tvář – jako bych zestárla… Kamarádka mi doporučila jeden galvanický přístroj na obličej a druhý na tělo. Výsledky naprosto předčily má očekávání! Povislá kůže se perfektně stáhla a obličej úplně omládl, ale jak!!

po proměně

takhle vypadám po omlazující proceduře (www.allness.cz)


Takže můžeme používat to, co je známé jako galvanická žehlička? O jakou značku jde?

Nejdřív si řekněme, že galvanických přístrojů je na trhu celá řada a samotný proces galvanizace také není nic převratného. Zjistila jsem, že přístroje, které používám na sebe, jsou s účinky úplně někde jinde, než u běžných „žehliček“.

galvanické přístroje kosmetika třebíč
Pokus pro „nevěřící Tomáše“:  Na zkoušku jsem si nechala zpočátku pravou ruku ne-vygalvanizovanou tedy původní. Rozdíl po 10 ošetřeních byl celých 3,5 cm!

Pokud byste měli zájem o více informací kontaktujte mě ;-)

Alena Horová
Tel: 774 227 735
E-mail: info@allness.cz

voda zdraví

VODA: Pít či nepít?

voda zdravíVoda vám umožní zhubnout a dosaženou váhu si dlouhodobě udržet. Věříte?

 

Voda – základ života

Voda patří k základním složkám, ze kterých je složeno naše tělo. Procesy v těle se však značného množství vody zbavujeme. S každým vydechnutím ze sebe uvolňujeme zvlhčený vzduch – to za den udělá asi 2 velké sklenice vody. Naše ledviny a střeva vyloučí denně dalších 6 sklenic a 2 sklenice se uvolní skrze póry naší kůže. Za chladného dne se tedy zbavíme celkem 10 sklenic vody.  Pokud je horko nebo máme velkou fyzickou námahu, (sport nebo tvrdá práce),  obvyklé množství uvolněné vody se může více, než ztrojnásobit.

V průměrných klimatických podmínkách a bez větší námahy potřebujeme do našeho těla doplnit cca 3 a půl litru tekutin denně. Většina z nás však pije sotva třetinu. Naše tělo pak nemůže pracovat optimálně. Pamatujme, že podle žízně se nedá určit množství vody, které tělo potřebuje.

Při zažívání

Voda při trávení jídla hraje velmi důležitou roli a má zásadní vliv také na absorpci živin. Pokud nepijeme dostatek vody, netvoří se v ústech dostatek slin a tím trpí zejména zažívání.

Navíc, pouze při správném množství vody v těle se stíhají vyplavovat škodlivé odpadní látky. Pokud jsme dehydrovaní, mnoho toxinů v našem těle zůstane, protože se nestihnou vyplavit.

voda zažívání

 


Jak určit minimální množství vody na den?

voda cviceni hubnoti fitness Pomůckou je, že 1/8 naší váhy = počet sklenic vody denně. Vážíme-li  např. 60 kg, vyjde nám 60 : 8 = 7,5 velkých sklenic. Výsledek zaokrouhlujeme vždy nahoru! Minimální množství v našem případě je tedy 8 sklenic vody denně.Za horka nebo při sportu budeme tekutin potřebovat více.

Tajemství štíhlých francouzek

O ženách z Francie je všeobecně známo, že jsou štíhlé. Jak toho dosahují? Jednoduchým trikem.   Mají stále po ruce lahev čerstvé vody a během dne je tak vypijí potřebné množství. Pokud i vy chcete zeštíhlet a váhu si udržet, inspirujte se tímtojednoduchým, úspěšným a levným receptem žen z Francie.

 

Myslete na svoje zdraví

Pití vody hraje podstatnou úlohu v celkové regeneraci i redukčních procesech. Pokud netrpíte žádnou jaterní nebo ledvinovou chorobou,  8 a více sklenic vody denně vám pomůže shazovat kila a udržení váhy a zlepší se také všechny ostatní tělesné funkce.